O povezavi v omrežje

Uporabniški račun Stran 1 od 2
Kako ustvarim uporabniški račun?
Svoj uporabniški račun lahko ustvarite v aplikaciji Miele@mobile ali tukaj na spletni strani Miele.


Kaj moram storiti, če se preselim?
Spremenite naslov v svojem uporabniškem računu, da bodo tudi naslednja naročila lahko dostavljena na pravi naslov. To lahko storite na spletni strani Miele v razdelku "Moj račun" ali v aplikaciji Miele@mobile pod "Nastavitve" -> "Nastavitve računa". Opomba: sprememba naslova v aplikaciji je trenutno na voljo za iOS. Za Android bo ta funkcija kmalu na voljo.
Uporabniški račun Stran 2 od 2
Kaj moram storiti, če prodam/podarim svoj aparat?

Prosimo, da izbrišete aparat v svojem uporabniškem računu Miele in aplikaciji Miele@mobile. Ponastavite nastavitve aparata na tovarniške. Nastavitve modula WLAN (če je na voljo) je treba ponastaviti ločeno (med nastavitve modula WLAN sodita na primer ime WLAN-omrežja in geslo).


Kako izbrišem svoj uporabniški račun?
Za izbris svojega uporabniškega računa se obrnite na servisno službo Miele za gospodinjske aparate na telefonsko številko ali prek te povezave.
Klub za stranke*
Kako prijavim svoj aparat v klub za stranke my Miele?

Ko vklopite aparat prek aplikacije Miele@mobile, lahko v aplikaciji Miele@mobile registrirate svoj aparat v klub my Miele pod "Nastavitve" –> "Registracija aparata Miele". Svoj aparat lahko v klub my Miele registrirate tudi na Mielejevi spletni strani pod "Moji aparati", za kar boste potrebovali serijsko številko aparata.



Klub my Miele vam z registracijo vaših aparatov Miele nudi naslednje prednosti:

1. Takojšnji bonus v višini do 3 % za naročilo opreme in potrošnega blaga v spletni prodajalni Miele

2. Pregled primerne opreme za vaše aparate Miele

3. Pregled navodil za uporabo za vaše aparate Miele

4. Pregled vseh vaših naročil

5. Dostop do vaših naročil

6. Redne informacije o novostih in posebnih ponudbah

7. Popravilo v 48 urah, če je potreben servisni poseg (velja samo od ponedeljka do petka, ne velja za praznike)
Zahteve glede WLAN-usmerjevalnika
Katere zahteve mora izpolnjevati moj WLAN-usmerjevalnik?

Miele uporablja standarde IEEE 802.11 b/g/n za brezžična omrežja, zato lahko naše aparate povežete z vsemi običajnimi usmerjevalniki WLAN. Za enostavno povezavo aparata z usmerjevalnikom podpiramo t. i. konfiguracijo z gumbom WPS. Informacije o podpori gumba WPS in njegovi aktivaciji najdete v navodilih za uporabo WLAN-usmerjevalnika.

Prosimo, pazite, da za svoj WLAN-usmerjevalnik nastavite varno metodo šifriranja.
Pri tem priporočamo uporabo varnega šifriranja WPA2 z dolgim naključnim geslom (napotek: WLAN-geslo mora biti dolgo od 8 do 32 znakov.)
Varstvo podatkov
Kako je zagotovljeno varstvo mojih podatkov?


Varnost vaših podatkov je pri nas na prvem mestu. Zato za prenos vaših podatkov v internetu uporabljamo protokol Transport Layer Security (TLS), ki se kot metoda šifriranja uporablja v spletnem bančništvu, v kombinaciji z varnostnimi certifikati. S pomočjo zunanjih strokovnjakov za varnost redno preverjamo naše metode šifriranja.

Uporaba aplikacije Miele@mobile in upravljanje gospodinjskih aparatov sta mogoča samo prek vašega osebnega uporabniškega računa. Ta je zaščiten z vašim osebnim geslom. Zato tretje osebe nimajo dostopa do vaših gospodinjskih aparatov.

Programska oprema komunikacijskega modula v vašem aparatu se redno posodablja, da zagotavlja stalno izpolnjevanje najnovejših varnostnih standardov. Tudi ta proces poteka prek TLS.



Ali moj aparat Miele, ki ima možnost povezave v omrežje, samodejno pošilja podatke?

Ne. Do prenosa podatkov pride samo, če se odločite za uporabo funkcije povezave aparata v omrežje, jo aktivirate na aparatu in aparat prijavite z aplikacijo Miele@mobile.
Shranjevanje podatkov
Kateri podatki se shranjujejo?

Shranjujejo se samo tisti podatki, ki so potrebni za uporabo funkcij aplikacije Miele@mobile. To so podatki o vašem uporabniškem računu, informacije o vaših aparatih (npr. serijske številke in tipi aparatov) in informacije o aplikaciji Miele@mobile. Slednje služijo za pošiljanje potisnih sporočil. Nadaljnje informacije najdete v izjavi o varstvu podatkov aplikacije Miele@mobile. Do nje dostopate v aplikaciji Miele@mobile v razdelku "Nastavitve".



Kje se podatki shranjujejo?

Vaši podatki se hranijo v Mielejevem računskem centru v Güterslohu (Nemčija) in dodatnem, certificiranem zunanjem računskem centru (certifikati ISO 27001, ISO 22301 in ITILv3) v Nemčiji.
Aplikacija Miele@mobile Stran 1 od 2
Z aplikacijo lahko svoje aparate udobno nadzorujete prek pametnega telefona ali tabličnega računalnika, lahko pa jih tudi upravljate ali po potrebi celo naročite dele opreme ali npr. pralno in pomivalno sredstvo neposredno v spletni prodajalni.


Za katere sisteme je na voljo aplikacija Miele@mobile?
Aplikacija Miele@mobile je na voljo za sisteme iOS (od različice 8.0) in Android (od različice 4.2).


Kaj potrebujem za uporabo aplikacije Miele@mobile?
Potrebujete pametni telefon ali tablični računalnik, omrežje WLAN in internetni priključek. Če želite aplikacijo Miele@mobile uporabljati tudi na poti, potrebujete še mobilni internetni dostop.


Kaj moram nastaviti, da prejemam opozorila?
Pri aktivaciji aplikacije vas naprava enkrat vpraša, ali naj aktivira funkcijo prejemanja obvestil. V aplikaciji lahko to funkcijo za vsak aparat ponovno deaktivirate.


Kako pogosto se pošlje opozorilo?
Pri vsaki uporabi se pošlje eno opozorilo. Poleg informacij, da morate npr. naročiti tablete, prejemate tudi sporočila o napakah in koncu programa. To funkcijo lahko po potrebi deaktivirate.


Ali lahko sporočila prejemam tudi prek elektronske pošte ali SMS-sporočil?
Ne, elektronska pošta in SMS-sporočila niso podprta.
Aplikacija Miele@mobile Stran 2 od 2
Zakaj moram najprej namestiti MobileControl, da lahko aparat upravljam prek aplikacije?
Gre za dodatne varnostne ukrepe. Tako je stranka obveščena, da lahko aparat npr. zažene tudi na daljavo.

Ali aplikacijo lahko uporablja več oseb hkrati?
Da, vse osebe morajo namestiti aplikacijo Miele@mobile in se prijaviti z istim uporabniškim računom.


Ali lahko v aplikaciji registriram več aparatov istega tipa?
Da. Aparate lahko tudi preimenujete, da jih lahko pozneje razlikujete.


Kaj se zgodi, če zamenjam telefon? Ali moram potem še enkrat izvesti celoten postopek prijave?
Ne, na novem telefonu se samo ponovno prijavite s svojim uporabniškim računom.


Ali lahko aplikacijo Miele@mobile uporabljam tudi z aparati XGW3000 in ZigBee?
Da, XGW3000 je združljiv z aplikacijo Miele@mobile.


Ali lahko aplikacijo Miele@mobile uporabljam tudi z aparati XGW2000 in Powerline?
Trenutno to ni podprto.
WifiConn@ct
WiFiConn@ct omogoča enostavno povezavo Mielejevih aparatov v lokalno WLAN-omrežje – povsem brez dodatnih komponent.


Kako prijavim aparat v svoje omrežje?
Svoj aparat lahko prijavite s pomočjo aplikacije Miele@mobile.

Kako prijavim aparat Miele v svoje omrežje WLAN prek WPS-ja?
Za to potrebujete usmerjevalnik WLAN, ki podpira WPS. Potek podpira aplikacija Miele@mobile. (povezava na kratka navodila)


Kako lahko ugotovim, ali je na mestu postavitve aparata na voljo moje omrežje WLAN?
Uporabite prikaz jakosti brezžičnega signala na svojem pametnem telefonu ali tablici.


Kolikšen je doseg modula WLAN?
Doseg je odvisen od okoliščin v zgradbi.


Kaj naj naredim, če na mestu postavitve mojega aparat Miele ni WLAN-signala?
V tem primeru vam svetujemo uporabo univerzalnega ojačevalnika WiFi-signala, npr. Devolo, da razširite doseg WLAN-omrežja.
ShopConn@ct*
ShopConn@ct vam ponuja možnost neposrednih sporočil, če se pojavi pomanjkanje potrošnega blaga, kot je pralno sredstvo ali sredstvo za izpiranje. To blago lahko nato naročite z aplikacijo Miele@mobile.


Kako deluje ShopConn@ct?
Če aparat zazna pomanjkanje določenega sredstva, prejmete sporočilo. S funkcijo ShopConn@ct lahko sredstvo nato naročite neposredno v spletni prodajalni.


Katere izdelke lahko naročam v spletni prodajalni?
Vse. V spletni prodajalni lahko naročate našo celotno ponudbo opreme in čistilnih sredstev.
SuperVision/Con@ctivity 2.0
S funkcijo SuperVision lahko npr. na svoji pečici odčitate trenutni status in preostali čas delovanja drugih aparatov Miele. Con@ctivity skrbi za popolno usklajenost med napo in kuhalno ploščo ter tako zagotavlja najboljše rezultate.


Doma že imam aparate Miele in uporabljam SuperVision z napravo ZigBee. Ali lahko dodam aparat z WiFiConn@ct?
Za povezovanje vašega sistema ZigBee z WiFiConn@ct potrebujete prehod XGW3000.


Obstaja Con@ctivity tudi z WiFiConn@ct?
Ne, trenutno še ne.


Ali lahko svoj sistem Con@ctivity povežem z aplikacijo Miele@mobile?
V kombinaciji s prehodom XGW3000 lahko sistem Con@ctivity povežete z aplikacijo Miele@mobile. Miele@home (splošno)



Ali lahko svoj stari XGW3000 in novi aparat WiFiConn@ct uporabljam skupaj z aplikacijo Miele@mobile?
Da, aplikacija Miele@mobile lahko hkrati deluje s prehodom XGW3000 in z aparati WiFiConn@ct.
Vključitev v hišno omrežje
Katere možnosti so na voljo za vzpostavitev domačega omrežja?
Prek prehoda Miele@home XGW3000 lahko drugi sistemi domačega omrežja prikličejo informacije Mielejevih aparatov. Aktualne so rešitve različnih podjetij, npr. Busch Jaeger, Gira, SMA.


Ali je integracija v hišno omrežje še naprej mogoča?
Da, XGW3000 bo prek hišnega vodila 1.0 ponujal vmesnik tudi aparatom WiFiConn@ct.
QIVICON*
Ali aplikacija Miele@mobile deluje tudi s sistemom QIVICON Home Base?
Ne, trenutno še ne.
Dodatna vprašanja
V razdelku Servis najdete dodatne informacije o namestitvi in uporabi aparatov Miele, ki so povezani v omrežje.
Govorno upravljanje s storitvijo Amazon Alexa
Zakaj Alexa ne razume, kaj rečem?
Na določenih trgih Značilnosti opreme so odvisne od modela.