Poklicni serviser

V primeru popravila ste kot profesionalni serviser upravičeni do najnovejše servisne dokumentacije za pralne stroje, pralno-sušilne stroje, pomivalne stroje in hladilne/zamrzovalne aparate. Seznami nadomestnih delov in eksplozijske risbe so vidni za vse gospodinjske aparate.

Varnostno navodilo

Vzdrževalna dela in popravila lahko izvajajo samo usposobljeni strokovnjaki. Pri vzdrževanju in spremembah električnih aparatov je treba upoštevati veljavna varnostna določila in norme, zakonske podlage in predpise za preprečevanje nesreč. Nestrokovno izvedena vzdrževalna dela lahko povzročijo veliko materialno škodo in hude poškodbe. Miele ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki je posledica nestrokovne vgradnje. Obvezno upoštevajte varnostna navodila in opozorila v navodilih za uporabo vašega aparata.

 

Poklicnim serviserjem so na voljo naslednja programska oprema in orodja:

Miele servisna dokumentacija: aplikacija, ki temelji na brskalniku, za iskanje in prikaz servisnih informacij.
Dostop vključuje informacije o nadomestnih delih, navodila in opise ter vezalne načrte.

Mielejev program za odkrivanje napak: aplikacija na osebnem računalniku, ki omogoča odkrivanje napak s pomočjo povezave z aparatom, ponastavitev aparata in posodobitev programske opreme aparata. V ta namen je dodatno potreben optični vmesnik.

Za uporabo Mielejevega programa za odkrivanje napak so potrebni naslednji sistemski pogoji:

  • operacijski sistem: Microsoft Windows 10 (64-bitni);
  • internetni dostop za redne posodobitve in aktivacijo;
  • spletni brskalnik: najnovejša verzija brskalnika Microsoft Edge ali Google Chrome;
  • PDF-bralnik;
  • računalniška strojna oprema, ki je dobavljena skupaj z zgoraj navedenim operacijskim sistemom;
  • brez podpore za operacijske sisteme v virtualnem okolju;
  • ločljivost prikazovalnika najmanj 1280 x 720;
  • 25 GB prostora na trdem disku;
  • Miele optični vmesnik 3 (št. nar. 9580941) in prost USB-vmesnik (vsaj USB 2.0)

 

Mielejev program za odkrivanje napak omogoča tudi uporabo na licu mesta pri stranki brez spletne povezave. Pogoj za to pa je, da je vsaj 10 dni pred obiskom pri stranki aplikacija posodobljena prek spletne posodobitve.